W ramach kształcenia w tym zawodzie uczeń przeprowadza analizy marketingowe, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, uczestniczy w rozmowach handlowych, wykonuje usługi reklamowe.
ZOBACZ NA: strona naboru elektronicznego do tego oddziału
Jeżeli wybierzesz ten kierunek kształcenia, to:
-
Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami;
-
Poznasz zasady świadczenia usług reklamowych;
-
Będziesz stosował nowoczesne narzędzia, materiały wykorzystywane w reklamie;
-
Poznasz zasady public relations i tajemnice kampanii reklamowej;
-
Dokonasz samodzielnie analizy sytuacji firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym;
-
Będziesz umiał dobierać środki i nośniki reklamy;
-
Zdobędziesz umiejętności nawiązania kontaktów interpersonalnych i prowadzenia negocjacji handlowych;
-
Odbędziesz praktykę zawodową w podmiotach organizacji reklamy;
-
Uzyskasz tytuł: Technik organizacji reklamy!!!
W ramach zawodu technik organizacji reklamy uczeń zdobywa dwie kwalifikacje:
- Kwalifikacja 1: Sprzedaż produktów i usług reklamowych
- Kwalifikacja 2: Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
UWAGA! NOWE MOŻLIWOŚCI DLA ABSOLWENTÓW TEGO KIERUNKU!!!
Absolwent szkoły ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
|